Wednesday, June 3, 2009

Mijn kralengeschiedenis


Een 3-tal jaar terug kwam ik iemand tegen met een prachtige groene halsketting om, het plaatje was perfect, want de dame in kwestie had even groene ogen als haar ketting en een bijpassende trui. Het plaatje was af. Ze vertelde me dat ze de ketting zelf had gemaakt en ik was verbaasd dat dit kon. Ze tipte me dat ze een workshop had gevolgd in De Haan. Ik googlede en kwam terecht in een hobbywinkel genaamd Lucreations (ondertussen een webwinkel geworden http://www.lucreations.eu/) waar ik een uitleg en hulp kreeg in het kiezen van mijn eerste kralen. Ik kon niet wachten tot ik thuis was om eraan te beginnen. Mijn eerste ketting was een succes ... hier loopt ondertussen mijn schoonmama nog steeds mee rond. Ik was gebeten !
Ondertussen begon ik mijn zoektocht op het internet voor het volgen van workshops, het aanleren van technieken, het zoeken van kralen en materialen.
Ik kocht mijn eerste plastieken doos om mijn kralen te stockeren. Een 2de doos ... een 3de doos. En ik kraalde erop los.

No comments: