Thursday, June 11, 2009

What's in a name ?


Meestal krijg ik de opmerking dat ik een nogal moeilijke naam heb gekozen voor mijn site.

Maar er zit meer achter dan je denkt. In den beginne van het verhaal was het zo dat ik dit samen deed met mijn zus. Mijn zus noemde mij toen ze klein was zsazsa want ze kon mijn naam niet zo goed uitspreken. Mijn dochter kwam op het idee om dit te gebruiken samen met het woordje zus en hiervan ook de letters om te draaien.

Nadien bleek het een bestaand woord te zijn, het werd gebruikt in 'Sex and the City' en ze bedoelen ermee : iets waar je vrolijk van wordt en een goed buikgevoel van overhoudt.
Hiermee kan ik me ook vereenzelvigen !

Door tijdsgebrek komt mijn zus er niet meer toe om nog sieraden te maken, dus ging ik alleen verder. Af en toe krijgt mijn dochter ook weer de kralenkriebel te pakken en komt ze me verrassen met een aantal eigen gemaakte kettingen (zie foto).

No comments: