Saturday, October 8, 2011

Saturday Shopping Day




9 comments:

vilterietje said...

de stenen van de eerste ketting zijn wel heel bijzonder:)

Juanita Tortilla said...

:)
hee... No more links?

Lucie said...

Wow! I particularly love the first one! Awesome!

" me " said...

da's tof, die eerste foto : dat half gehaakt bolletje.

Nancy van den Boom said...

Such beautiful new works, Sandra! I am preparing to paint again soon!

Zdolność-tworzenia said...

Cudne asymetrie.

little red home said...

Je hebt weer prachtige dingen gemaakt, ik vind idd de kralen van je eerste collier heel erg bijzonder (fossielen?). Fijn weekend, groetjes Anne-Marie

Vera Reyniers said...

Kralen van nr 1 zijn heel mooi, uit wat zijn ze gemaakt ? Haakwerk van nr 2 is echt de MAX dat moet volgens mij veel werk zijn, heel dunne haakpen, zeer vast haken, en de ronde tube die je verkrijgt opvullen met ? Kussenvulsel ? Ik denk dat ik het even bij mijn textiel bloempjes ga houden. In ieder geval heel goed gedaan ! een vrouw met duidelijk veel geduld

De Sierkip said...

Prachtig zijn ze, vooral de eerste!
Je gebruikt prachtige kralen!