Thursday, August 6, 2009

Parels knopen

Gisteren van mijn vriendin een brief ontvangen, zoals in de goeie oude tijd ... ipv een mail. Ze is op vakantie in Frankrijk en dan blijven we wel corresponderen, maar dan in the old fashioned way ! Heel plezant want haar envelop was dik en zag er veel belovend uit ! Ja hoor, ze had naast haar verhaal ook nog een lekker recept bijgestopt van een kaastaart en ook een handleiding voor het knopen van parels. Deze namiddag er dan maar aan begonnen, want het kriebelde om deze
techniek ook onder de knie te krijgen. Ik had nog zoetwaterparels liggen en g-one draad. Maar ik moest ze dubbel gebruiken en zelfs nu zijn de knopen niet echt te zien. Ga mij in deze techniek nog wat verdiepen en herproberen, maar deze ketting mag er qua kleurencombinatie wel zijn. Ik hou deze voor mezelf !



No comments: